Kryssning!

 
Min överraskning var en kryssning och inte nog med det så satt min bästa killkompis Tobbe på buss stationen när vi kom dit!
I Stockholm mötte vi upp två av Jacks kompisar, Alizia och Erik.
 
 
Man måste ju ta kort på globen haha
 
 
På väg!
 
Jag och Tobbe var lite förvånade över att vi fått en sån fin hytt då vi trodde vi skulle få sova under bildäck 😉
 
 
Tobbe fick tips om en riktigt god öl i baren som smakade lite åt vinbärshållet kom vi fram till men jag minns inte vad den hette..
 
 
Vi hade superkul och framåt natten kom det en kille och frågade vad klockan var och jag och Sabina trodde 12-01 och han bah eh nej där har ni fel och pekade på klockan..
05.30 visade den och vi kunde inte riktigt ta det så gick iväg och tittade på en annan och kom fram till att det var fel på båten för kvällen och natten hade gått så fort! haha
 
 
Alizia ville ha den här och det roliga är att det ser ut som hon håller i ett litet barn 😄
 
 
Tobbe köpte med en sån här hem och det var nog den godaste sprit jag druckit!
 
 
På väg hem!
 
 
På bussen hem så festade vi med några killar ifrån Linköping och väl hemma i Eskilstuna så var alla jätte hungriga så vi åt thaimat innan vi tog taxin hem.
Vi träffade en skitrolig taxichaffis som kände igen mig (jag irrar ju omkring med hunden överallt) och så tyckte han att vi tjejer var jätteroliga så nu har vi fått hans nr så vi kan ringa direkt till honom när vi behöver en taxi så ska han komma på två röda!
 
Vi hämtade upp Alizias syster och hennes kille och sen fortsatte vi festen hos Jack 🙂
 
Och som en bonus så kom det fram att Alizias systers kille är superduktig på att tatuera så han ska tatuera en grej som ska vara en hyllning och ett för evigt minne av Dennis!
 
Min stickade klänning är gammal men andra fina hittar du Här!
Är du ny kund får du 10% rabatt på din order när du anger koden: NEWWEB
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0