Min egen mupp

*Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Den här ser väl ganska lugn och fin ut va?
Hon är lugn och väldigt lat!
 
Hon är värdsmästare på att stå och titta på folk och precis när dom ska säga något liknande som hej du var en söt hund.. Då gör hon ett idiotryck och låter jätte arg på sitt vis sen ser hon så stor och stolt ut sååå när hon vet att hon skrämt någon...
 
Idag gick hon i strejk när hon inte fick följa med Sabina hem till Jack så hon la sig ner helt enkelt och tänkte inte röra sig ur fläcken..
Tills det kom två små barn som börjar skrika akta ta bort hunden!
Jag bah.. ja det blir ju lite svårt..
Då frågar dom om hundarna är snälla och jag svarar att ja det är dom men den här brukar försöka skrämmas.
Molly ligger fortfarande ner och ser helt oskyldig ut...
Pojken vågade då gå lite närmare så då reser sig molly upp och börjar gå sakta mot mig och så fort jag tar ett steg bortåt så kommer det berömda idiotrycket och barnen vrålade som stuckna grisar för dom blev ju såklart rädda..
Molly har publik ifrån en balkong med där det står tre killar och tittar på spektaklet och håller på att skratta ihjäl sig.. Jag har i det läget en väldigt nöjd hund!
 
Hon försökte med en kille nu på kvällspromenaden också som skrattade åt henne och frågade henne om hon tyckte hon var farlig?
Jag sa att nej hon försöker bara skrämmas det är en liten hobby..
Han påstod att han inte blev rädd haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0