Min snygging

*Innehåller annonslänk för Direkto*
 
Idag blev det shortsväder ute igen 😊
Tänkte gå till graven men svängde inte av för jag orkar verkligen inte sitta där och gråta idag..
Jag saknar honom så sjukt mycket samtidigt som jag är väl medveten om att han förstört mitt liv med sina handlingar..
 
Det blev en 6km runda runt Stenbygård, tuna park och en mellanlandning på hundrastgården vid Tunavallen.. Sasha har varit där med Jasmine och Nathalie så det var raka spåret, bara att hänga med i snöret haha.
 
 
Det där fejset kan få vem som helst glad 🙂
 
 
 
Svårt att fota när hon hoppar 😊
 
 
Min snygging 💓
 
Jag får väldigt mycket beröm ifrån andra "staff" ägare att hon är sjukt snygg och så fint musklad och har ett fint sätt osv. och det är ju kul då jag sjäv var lite anti mot den här rasen innan.
Sen var hon ju inte värd några pengar med sin kroksvans så vi gav bara 4000 för henne 😎.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0