När man glömmer kaffet..

Jag vaknade strax efter 7 imorse av att dom klippte gräset utanför sen orkade jag inte kliva ur sängen fören strax efter 9..
Jag hoppade i duschen och gick ut med Sasha.. Molly sprang och gömde sig så henne ska jag ta strax då säkert klockan har blivit tillräckligt för den där damen...
 
Sen så har jag bara varit aptrött och nu kom jag precis på att jag hade glömt att dricka kaffe så då kanske jag piggnar till! 😂
 
Idag stänger dom av vattnet till huset med så nu är det nog ganska kört.. Jag har heller inte hört hur utredningen för dödsboet har gått och det skulle vara klart i Augusti.
Känns som att det kvittar allt är åt helvete ändå..
 
 
Jag har iallafall hunnit med att göra en ovanligt lång undersökning och kunde ta ut 50kr via Paypal.
Min lista över paneler hittar du här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0