Parkeringsböter!

*Innehåller annons för Svenskagummihuset*
 
Igår kväll så skrev min killkompis som bor granne med mig och undrade om jag kunde gå ut och kolla så han inte fått böter för han hade glömt att förnya biljetten.
Det är tydligen ett hårt liv att ha ETT barn så man måste släpa med det överallt om man är kille?
Så eftersom det är så fruktansvärt synd om honom så tänkte jag att självklart ställer jag upp!
 
Jag hade Mickis i telefonen och hon bah haha hoppas han fått böter det skulle vara så j*ävla kul!
Jag gick runt och kollade vindrutan.. inga böter 😐
 
Men så kom jag på en snilleblixt och bad Mickis fort som f*n hämta en bild på en bot på nätet som jag kunde skicka och hon hittade en som satt på röd bil med, perfekt!
 
 
Sen skickade jag den på Snapchat för då kunde han inte förstora och skrev -Sorry 700kr åt skogen..
Och ja han gick på det, så jäkla roligt 🤣😇
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0