Slut som artist

*innehåller annons för Filur namnlappar*
 
Idag har jag haft en hemma dag då det varit lite väl mycket "full fart" dom senaste dagarna..
Sådana här dagar tar allt en massa tid och kraft och tiden bara rinner iväg..
 Men jag har hunnit duscha men inte orkat sminka mig och det brukar jag göra varje dag för annas går jag knappt utanför dörren..
Sen så tog jag tag i städningen så har jag iallafall fått något gjort som jag gått och dragit på + att jag inte mår bra över att ha det ostädat.
Jag har inte orkat laga någon mat heller så svängde ihop en exklusiv sallad på oliver och isbergssallad haha
 
 
Det här inlägget blev lika segt och tråkigt som jag känner mig men det matchar ju iallafall vädret 😒
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0