Tom i skallen...

*Innehåller annons för Nettbuss*
 
Idag fungerar ingenting alls..
Eller jo jag har gjort mig iordning och varit ute och gått en runda i Kronskogen men nu skulle jag behöva göra lite enkla saker som att ringa och boka en anslutningsbuss till en kryssning och andra liknande grejer + att fixa med bloggen sen har jag tvättstugan kl. 15...
 
Jag är helt matt för att jag har umgåtts med folk ganska intensivt nu i några dagar.
Att ha utmattnings symtom eller vad det kallas är nog ungefär som att vara lite dement light ibland..
Tex. så skulle jag ladda upp en bild från telefonen och fick sitta i 5 minuter och fundera över hur f*n man gör hahaha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0