Vi mötte en idiot

*Innehåller annons för Letalån*
 
Blä är proppmätt.. man ska absolut inte äta när man är superhungrig, köpte en färsk baguette på Lidl så skar upp halva och la gurka på så jäkla gott om du frågar mig men nu behöver jag inte äta mer idag.. haha
Jag har faktiskt gått och handlat själv idag fast jag mår sjukt dåligt av att göra det fortfarande men nu hade jag absolut inget att äta hemma så blev så illa tvungen..
 
Dagens promenad med Sasha landade på 7 km och vi gick utmed stan på hemvägen och där var det någon idiot som försökte så igen sin baklucka typ 100 gånger med all kraft, överdriver inte eftersom Sasha fick panik av ljudet och skulle springa därifrån så stod jag stilla med henne tills idioten slutat och Sasha hann faktiskt lugna ner sig under tiden han slog och stod med slakt koppel och lyssnade bara.. Så duktig!
 
Sen mötte vi en gubbe med en liten hund som seriöst gömde hunden bakom sig när vi kom, jag har ju en så sjukt farlig hund liksom.. Sasha lunkade på på långt koppel och tittade på den lilla hunden som om hon undrade varför den gömt sig.. liiite provocerande är det när folk förutsätter att hon är farlig..
Jag tror inte jag låtit henne gå i långt koppel om hon varit farlig faktiskt haha
 
 
Tur att jag har både tiden och tålamodet för hon börjar bli riktigt trevlig och lydig nu 😊
Jag lyckades även klippa alla hennes klor runt om idag för första gången, Molly har ju talat om för henne att det är totalt livsfarligt så det brukar bara gå att ta en tass i taget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0