Det händer lite grejer..

 
 
 
helgen som var så skulle jag ha varit ledig men jag fick lov att jobba kväll istället så dom inte fick in folk I hemtjänsten! Men jag fick ledigt måndag och tisdag istället.
 
måndagen bjöd på vackert väder och en mobilkrash! jag gick ut med Sasha på en långgrunda och stängde av den för att spara batteri och sen vägrade den starta igen..
 
så det var bara att sätta sig i bilen och åka in till Mickis för att försöka få igång Sabinas gamla mobil men det gick inte då vi inte kom in på det Apple id hon använt.. så nu har jag köpt en iPhone se som är pytteliten och har dåligt batteri men det får duga tills jag kommer till Eskilstuna och kan hämta en annan som Sabina har haft.
 
 
Idag åkte jag och hämtade mickis och bella sedan så åkte vi till Bollnäs för att handla och på vägen så fick vi nita för grannens ko som är på rymmen 😳
 
Vi köpte bland annat färg och nät till verandan!
 
 
 
Och solcellslampor som vi satte på framsidan!
 
 
 
Sen så har vi hunnit med att skrapa bort all lös färg på verandan så imorgon ska jag förhoppningsvis hinna med att spola av det innan jobbet så vi kan måla på torsdag 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0