Vi har inte varit hemma så mycket

*innehåller annonslänk till skruvat*


Igår så skulle jag få tillbaka min bil efter jobbet men dom hann inte bli klara så det blev en 5km runda med Sasha i Furudal och så bjöd Mickis på potatis, köttbullar och jag gjorde brunsås! Efter det så hoppade jag i duschen och sedan så klippte Bella mitt hår (Hon är utbildad frisör).


Kolla vad fint det blev! 😂

Idag skulle jag ha jobbat på äldreboende men blev omplacerad till hemtjänsten innan jag ens klivit innanför dörren.. men det gjorde inte så mycket för jag börjar hitta nu..
Efter jobbet så passade jag på att gå en långrunda i det varma vädret i väntan på bilen och så fick Sasha bada lite med så hon skulle orka med att gå i värmen.

Bilen är välsvetsad och fin nu men avgasröret ligger på lite så det låter när man bromsar men det verkar som det blir bättre ju mer jag kör så nu är det bara en packning som ska dit sen ska jag ombesiktiga 👍

Imorgon är det jobb igen och sedan så är jag äntligen ledig i två dagar så jag hoppas jag får lite gjort utomhus 🙂

Bildelar till bra priser hittar du 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0