Akademiska sjukhuset

*Innehåller annons för Adrecord*
 
Nu har jag fått påbackning om att jag inte bloggar längre så jag får väl ta tag i det idag då!
Allt har bara känns lite för mycket nu på sista tiden så jag har tagit en paus helt enkelt.
 
Dels så har mina barn blivit utsatt för en riktig kränkning kan man säga men mer om det om några veckor.
Sen så var vi och firade Jasmine i söndags eftersom hon fyllt år. Det blev många skratt som vanligt och det är kul när så många som möjligt kan samlas även om det inte blir så jätteofta 😊
 
Sen så löper båda hundarna men det har blivit långpromenader med Sasha ändå men det är så drygt att bo trångt när dom håller på för i huset gick dom ju upp på övervåningen.
 
 
Idag blev det även bestämt att vi kommer vara lite färre dagar på Akademiska sjukhuset och Ronald McDonald hus då Sabina helst inte ville göra utredningen alls men dom var väldigt angelägna att få dit henne så det blir bara 4 dagar istället för 7 som det var tänkt ifrån början.
Vi fick även röntgen resultatet idag och det såg bra och läkt ut precis som vi trodde..
 
Sabina har även hunnit med två anställningsintervjuer senaste veckan så nu väntar vi med spänning på om hon får sitt första jobb eller ej!
 
Och Mickis har dragit på sig en lunginflammation så hon är jättesjuk där hemma stackarn. 💓
 
Sen så är kronofogden i full färd att sälja "Villan" nu så det ska bli spännande att se om det kommer några bud över huvud taget med tanke på hur mycket dom värderade huset till.
 
Men det lär väl komma in skambud iallafall så tidigare ägarens barnbarn ville köpa det för 60 000 vilket känns jäkligt surt då det passar att bo där efter att vi rensat ut det och renoverat.
 
 Tjäna pengar på din blogg!
👇
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0