Brutna klor och löptikar!

*Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Idag har jag städat och tagit det lugnt!
 
Nu på kvällen så började Sasha halta väldigt när jag gick nedför trappen och hon hade väldigt ont i en baktass som såg svullen ut på ena tån men väl ute så haltade hon bara ibland sedan när vi kom in och jag kunde undersöka den bättre så ser det ut som att hon brutit en klo så den delat sig in till pulpan så det har blött inne i klon så jag ska klippa ned den imorgon.
Tån är svullen men svullnaden la sig lite när jag klämde och kände på den och det kom inte ut något så jag tror inte det är så farligt men jag ska iallafall ringa veterinären imorgon och rådfråga om hon fortfarande har ont.
 
 
Sen så löper ju båda hundarna så jag särar på dom när dom håller på och ska para sig med varandra för det är bara drygt och Sasha har accepterat det och lyder mig men Molly har lite svårt att förstå så hon har utsett katten till sitt nya offer så hon har rantat efter katten hela dagen och katten tycker det är skitroligt med uppmärksamheten! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0