Duschdag!

*Innehåller annons för Nystart finans*
 
 
Idag så var det duschdag!
Ja det låter säkert konstigt i era öron men jag har schemalagt det så det blir gjort typ på samma sätt som städningen på måndagar men jag duschar ju såklart oftare haha.
Pelle bäddade ner sig i tvättkorgen under tiden för han ska ju vara där jag är sötnosen 💓
 
 
Så här skönt låg Molly i deras bädd idag 💓
 
På eftermiddagen så var jag ut med Sasha på en långpromenad runt Vilsta på 6km och jag glömde fota fast jag hade mobilen med.
Men solen sken och det var ganska varmt tills vi kom till Vilsta för där började det blåsa.
 
Sen så fick jag papper ifrån kronofogden om att dom ska sälja huset och då är min "andel" hälften av summan som dom säljer för och halva går till Dennis privata skulder vilket känns jävligt orättvist då jag kommer "ärva" hans del av våra gemensamma lån som vi tog när vi köpte huset när detta är över.
Man blir lite matt faktiskt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0