Incestfamiljen har flyttat..

*Innehåller annons för Ica Upplevelser*
 
 
Hur söta är inte dom här två då?
 
Idag var jag tvungen att blogga för Jack klagar på att jag bloggar för dåligt! 😉
Jag har umgåtts med Sabina idag och vi åt sconesfrulle och sedan var det meningen att vi skulle gå till Tuna park men det kändes meningslöst utan hundarna så vi handlade på Lidl istället!
 
Sen så gick vi en halvlång runda med hundarna och så åt vi lax med potatis, hollandaisås och en sallad på rödlök, tomat, salt och peppar. Vi äter alltid fisk när vi ses av någon anledning? haha
 
Sen så har jag fått bra nyheter! "incestfamiljen" har flyttat ifrån stan så nu får jag gå vart jag vill igen!
Det gjorde jag iof innan också eftersom jag inte brydde mig om deras åsikter...
 
Och nu ikväll så berättade en gammal arbetskamrat för mig att en av Dennis systrars man försöker sälja Dennis resepresentkort som en annan syster stal av honom hösten innan han dog.
Sen så måste man tydligen sälja det med rubriken "jag säljer min frus brors presentkort" Jag antar att det är ett försök att provocera, men då jag vet att dom stal det av honom så blir dom bara ännu dummare än vad dom redan är.
Han letade iaf efter det där presentkortet någon vecka innan han dog för att han hade tänkt att sälja det så vi kunde fira jul med hans familj.. ironiskt nog.
 
Även koden till mitt upplevelsepresent som jag fick försvann lite mystiskt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0