Men risk att låta tjatig och 20% på Bodystore!

*Innehåller annons för Bodystore*
 
 
Idag tog jag ut ytterligare 50kr ifrån Mobrog panelen som är den panel som jag får ut mest på utav alla mina paneler!
 
Sen så har jag hunnit med en lite kortare långprommis med Sasha idag eftersom svullnaden i tassen har gått ner och hon inte visar att det gör ont längre. Men jag valde en runda som jag hade kunnat förkorta ordentligt om hon hade börjat halta men det gick bra och hon var så nöjd med att få gå ut ordentligt igen 😊
 
Imorgon så ska Sabina på en andra anställningsintervju på ett ställe så nu håller vi tummarna för henne tycker jag! 😎
 
Missa inte att det just nu är 20% rabatt på ditt köp men koden: : FEB20 (anges i kassan)

Start: 2020-02-20 00:01

Slut: 2020-02-25 23:59

Klicka 👇

 
 

Villkor: Gäller allt utom veckans kampanjer, presentkort och Concept 2. Kan ej kombineras med andra rabattkoder och gäller på ett köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0