Rabattkod Granngården!

*Innehåller annons för Granngården*
 
 
Idag sken solen bitvis och det har varit 8 grader varmt ute så det blev en långrunda på 9km idag!
 
Jag köpte ju lås till skåpen igår som jag inte hunnit montera än så jag gick runt och knöt fast alla skåp och ställde för saker så inte Molly skulle kunna komma in i något skåp och glömde såklart att ställa upp fodertunnan så Molly hade gått loss på den och ser fortfarande ut som att hon kommer att spricka fast det har gått 8 timmar sedan skrovmålet och hon har bajsat två gånger..
Den där hunden skulle lätt kunna äta ihjäl sig om hon bara fått lite tid på sig ..
Men som tur är så kom hon nog på ganska sent att jag missat att ställa upp tunnan..
 
 
Just nu får du 50:- rabatt på Granngården när du handlar över 500:-
Rabattkod: GG-janboost-50
Giltighetstid: 30/1-5/2
Klicka på bannern nedan! 👇
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0