Tjäna extrapengar och lite annat!

*Innehåller annons för FirstVet*
 
 
Idag kunde jag ta ut 54 kr till Paypal ifrån Discshoppanelen!
Vill du också tjäna extrapengar och få presentkort genom att delta i olika paneler och göra korta undersökningar så hittar du min lista över paneler här!
 
Igår klippte jag av Sashas trasiga klo och satan vad det blödde en kort stund men det måste ha samlats blod i själva klon och svullnaden i tån har gått ned ordentligt nu men det är ordinerat släta underlag och vila nu i några dagar eftersom hon fortfarande är lite öm.
Till saken hör att Sasha är ganska tramsig av sig så nämner man tassen så får hon automatiskt jätteont och det är jättesynd om henne.
 
Idag har det även varit visning på huset och det kom en endaste person!
Vilket iof var en mer än jag trodde skulle dyka upp men det var säkert bara någon granne som ville snoka.
 
Sen så börjar Pelle ta över här och har bestämt sig för att han inte tänker vara rädd för hundarna så det kommer lite bilder ikväll hade jag tänkt 😎
 
Jag rekommenderar! 👇
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0