Två jobb på samma dag!

*Innehåller annons för Granngården*
 
 
Idag har jag och Sabina haft tvättstugan och så blev det ju sconesfrulle i vanlig ordning. 😉
Sen så mitt i alltihopa så ringer det på Sabinas telefon och hon får besked om att hon har fått en heltidstjänst med start på torsdag!
Och mitt i glädjeruset så ringer även min telefon och även jag har fått ett helgjobb som jag hade sökt! Dock så glömde jag fråga hur många helger det var per månad men jag får veta mer på torsdag.
 
Vi hann även med att klippa bakklorna på Sasha och så fick Molly ett välbehövligt bad och lite trimning och borstning så nu är hon så snygg så 😊
Bilden är efter att jag torkat av henne så gott det går och när hon väl blivit fri så är hon flyförbannad och sjövild haha.
Peller smög efter henne och undrade om hon förvandlats till en utomjording?
 
När tvätten var klar så gick vi en halvlång runda med hundarna i det sköna vädret och sen så har jag städat hela lägenheten!
 
I och med Sabinas nya jobb så blev vi tvungna att ställa in utredningen i Uppsala men Sabina har ändå inte varit så pepp på det då hon inte riktigt tycker att hon har så stora problem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0