Två utslagna hjältar!

*Innehåller annons för Daypay*
 
 
Så här trött blir man tydligen efter en "långprommis" runt området när man precis har börjat löpa!
 
Jag bäddade rent idag men eftersom Molly låg i sängen (och fick stå ut med att Pelle körde racerbana över henne eftersom det tydligen är jätteroligt med renbäddning om man är en katt) så lät jag henne ligga kvar och fixade underlakanet när hon flyttat på sig!
 
För övrigt så har jag hållit mig till planen och haft en städmåndag så nu är det rent och fint här 🙂.
 
Sabina har varit på en gruppintervju för tim och sommarjobb på ett äldreboende idag och det var sjukt modigt gjort av henne som inte har fyllt 18 år än eller hur?
Hon klarade det med bravur dessutom så nu ska hon bara vänta på sin placering!
Efter mötet kom hon hit och umgicks lite och jag är så stolt över henne!
 
Vid 20.30 tog jag hundarna och gick för att hämta Nathalies bil då det är parkeringsförbud på den gatan den står på på tisdagar och Molly var väldigt orolig för att jag skulle lämna henne ensam ute i mörkret där hon inte var van vid att gå så hon sprang på! Jag går ju alltid samma runda på kvällen annars och då är hon långsam och ska stå och snöa in sig på en fläck bara för att vara just långsam..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0