Äntligen!

*Innehåller annons från Vetzoo*
 
Idag kunde jag äntligen ta ut Sasha på en riktigt lång promenad upp i Vilstaskogen!
Det firas ju fortfarande nyår här tydligen så hon har varit rädd och stressad och då går det inte att promenera med ett dynamitpaket som bara vill springa ifrån alltihopa så hon har fått ta det lugnt.
 
Hon var ganska länge på helspänn och tröck på i steget allt vad hon kunde men hon lyssnade bra trots allt och när vi kom upp en bit i skogen så slappnade hon äntligen av och var sitt gamla jag igen 🙂
 
Det blev nästan en mil idag och solen sken så man blir lite gladare med!
Dessutom så var hon superduktig när vi kom tillbaka till stan och hon skulle passera övergångsställen, hon gjorde det fint i fot utan att försöka kasta sig över till andra sidan.. detta är något som jag jobbar massor med men som bilister inte direkt har hjälpt till med då många har så jävla bråttom så dom måste fortsätta rulla eller åka över precis bakom röven på oss.
 
Jag har varit lite orolig att nyår skulle stressa upp henne så jag skulle få göra om det senaste årets jobb men det verkar inte så som tur är 🙂
 
 
bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0