Bebis

*Innehåller annons för Granngården*
 
 
Det här är jag när jag var bebis 😉
 
Idag så har jag städat och är faktiskt riktigt nöjd över att jag höll mig till planen!
Jag har sedan ett år tillbaka haft väldigt svårt att ta tag i saker men nu har jag bestämt mig för att måndagar är städdag och det har jag faktiskt fixat nu i två veckor!
 
Sabina har börjat praktik på ett dagis med småbarn förra veckan så hon är ju naturligtvis jätteförkyld nu så hon fick vara hemma idag men vi har iaf varit iväg och handlat och sen hämtade vi Jack vid hans praktik som ligger ganska långt utanför stan.
 
Sen så blev det tacos och bollkastning med Sasha på hundrastgården och idag så hittade Molly äntligen en rymnings väg så hon smet ut men jag fick tag i henne direkt som tur var!
Hon har gått utefter det där staketet i ett halvårs tid och försökt hitta rymnings vägar och idag så vände hon sig om och så såg hon att man kunde springa ut under en grind och började springa och så vips var hon ute.. haha
Hon är så muppig då det finns gott om plats att springa innanför men hon var likadan hemma i trädgården vid huset för där rymde hon ut mot vägarna
 som gick runt om men vi satte upp staket med hönsnät så då höll hon sig innanför. Men mot skogen så gick det bra att ha bara fårnät för ditåt var det inte lika spännande att springa tydligen 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0