Bylundin-abstrakt konst

*Innehåller annons för Firstvet*
 
 
 
Idag kom Mickan med min tavla som jag hade vunnit!
Fotona är tagna med blixt i ett mörkt rum så dom kanske inte är riktigt rättvisa!
Nu ska jag bara fundera ut på vilket håll jag ska hänga upp den?
Är ni nyfikna på Mickans alster så kika på bylundin på Facebook och instagram!
 
 
Lilla Pelle hjälpte till med disken idag 😉
 
 
Och Sasha hetsade upp sig över grannens gapiga chihuahua som dom bara måååååste rasta på gräsmattan utanför oss för att dom vet att våra hundar skäller då.. (Dennis ex som äger den).
Men jag förstår ju om man är för lat och inte orkar gå längre än runt huset...
Sen är det ju lite trist att hon känner att hon måste fitta upp livet för mig efter Dennis bortgång + att mina hundar inte hade brytt sig alls om hennes och kompisens hund om dom bara hade fått hälsa på varandra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0