Få 150kr gratis!

 
Idag har det ju varit sol så Pelle har solat bland alla viktiga papper 😉
 
 
Sen så kom mitt Rocker kort som jag redan har fått 100kr gratis på genom att ladda hem appen!
Läs här om hur du gör för att få 100kr gratis.
 
Och du har väl inte missat dina 50kr gratis hos P.F.C som jag skrev om här?
 
 
Sen så kunde jag ta ut 59kr ifrån Nordicpanel idag med!
Vill du också tjäna extrapengar och få presentkort så hittar du min lista över olika paneler här!
 
 
Och idag blev det ingen långpromenad med Sasha för Sabina har varit här på eftermiddagen och vi har blonderat våra hår och sedan så åkte vi hämtade Jack på jobbet och när vi kom hem åt vi tacos och efter det så blev det en halvtimmes bollkastning i rastgården!
Efter en dusch så somnade hon så här gott 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0