Förbjud fyrverkerier helt och hållet istället!

Hej hopp du var det ett par dagar sedan jag bloggade igen men vi har firat nyårsafton och då blev det hemkörd kycklingrulle från pizzera och sedan lite vin, tilltugg och Bingolotto (Jag vann 100kr och Sabina och Jack ingenting). Vid klockan 23 så åkte dom ner på stan för att titta på fyrverkerier och jag satt under skrivbordet med en rädd Sasha och spelade på högsta volymen på spotify på datorn..
Klagar grannarna så kan jag säga att jag bryr mig inte ett skit!
En gång under kvällen så ställde sig även ett par med utländsk härkomst (fast det får man ju inte skriva för då blir det ett jävla liv) med sina två små barn i typ 4-5 årsåldern och började skjuta raketer utanför fönstret flera timmar innan det var tillåtet här i stan så jag öppnade fönstret och skrek "jag har ringt polisen så att ni vet!!" Hahaha den nya lagen kom till nytta och dom nästan tog ungarna och sprang ifrån gården 😆
 
På onsdagen så fick jag Sasha ordentligt rastad på morgonen och sedan dom andra två rastningarna så var det mörkt och folk fattar inte att nyår är över så igår kissade hon två gånger mellan 16 och 22.
Sedan kunde jag rasta henne ordentligt runt 9 imorse och sen samma visa vid 16.. livrädd kissade en gång sen var det kört men idag vid 21.30 så var det äntligen helt lugnt ute så då vågade hon gå sin vanliga runda men när vi skulle ut så gömde hon sig under skrivbordet och jag fick dra ut henne i trappen..
Molly bryr sig inte ett skit!
 
 
Jag har även hunnit med att få ut ytterligare 50kr från Mobrog panelen även om jag har slarvat lite under helgerna med att göra enkäterna.
Vill du också tjäna extrapengar hittar du en lista över paneler här!
 
Ja just ja sen så blev jag kallad på en intervju som personlig assistent på tisdag men jag vet inte om jag ska ta det då det bara är en timtjänst och förmodligen inte blir så många pass utan dom vill säkert bara låsa upp mig inför sommaren.
Dessutom så är det 6mil tor. och jag har ju ingen egen bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0