Incestfamiljen

*Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Den här katten alltså haha..
Han är ju där jag är om dagarna och går jag på toaletten så är han givetvis med och idag så hoppade han ner i toaletten för att kolla vart vattnet tog vägen sedan så hoppade han ner mellan tvättmaskinen och väggen, vilket var tur att han gjorde när jag var hemma för han kom inte ut igen utan jag fick flytta på tvättmaskinen.
Sen så kröp han in under skurhinken och lyckades fastna så den vandrade omkring på golvet och bara svansen syndes! 🤣
Sen ikväll när grannarna började borra i väggen och spika och ha sig klockan 23 så klättrade han upp på tvn för att se bättre men där gick gränsen kände jag haha.
 
Sen så var det ju varmt idag igen så dagens långpromenad med Sasha gick superbra utan stress fast hon var tvungen att titta väldigt noga på en gubbe som vi gick förbi och innan vi passerade så tänkte jag "undrar vilket boende han har försvunnit ifrån" han hade liksom sjukhuskläder och ingen ytterjacka och sedan en påse med prylar.. en uteliggare kanske?
Jag försökte prata med honom men Sasha ville fram och hälsa och gubben såg väldigt obekväm ut över henne så jag fick traska vidare.
 
Sen imorse på hundpromenaden fick jag höra av en annan hundägare att en viss familj kallas "incestfamiljen" här i området haha pinsamt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0