Magnetröngen

*Innehåller annonslänk till Granngården*
 
 
Igår så var jag med Sabina till Radiologiska kliniken och gjorde en magnetröntgen av hennes huvud och det gick jättebra! Den 26 februari ska vi till Uppsala och stanna där i nästan 1½ vecka för olika undersökningar.
 
Efter undersökningen gick vi ner på stan och uträttade lite ärenden som tex. att gå till banken för att ta bort Dennis swish från hans konto.. Sabina har tagit över hans telefon som bara var en månad gammal när han dog och bankid hade föräldrarna tagit bort men inte swish av någon anledning men nu är det gjort! För övrigt ska det bli skönt när man slipper bli påmind hela tiden men det lär väl dröja..
 
Sen så blev det ett besök på donken innan vi gick hem och så tog vi med hundarna till hundrastgården så dom fick busa lite.
 
Vid 15 åkte vi och hämtade Jack på jobbet och så åkte vi och köpte en 15kg säck med kattmat på Granngården så nu lär jag inte behöva köpa det på ett tag.. haha.
Sen så hämtade vi Jasmine på jobbet och åkte och handlade lite!
 
Vi kunde bara konstatera att man får sjukt mycket gjort när man går upp tidigt!
 
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt eftersom jag varit sjuk sedan i fredags och var helt sopslut igå kväll! Men jag har iallafall varit iväg med Nathalie och kollat på en lägenhet åt henne och Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0