Slut som artist

*Innehåller annons för Granngården*
 
Idag hade jag en sådan där trött dag igen då jag lika gärna skulle ha kunnat sova bort hela dagen om jag inte hade haft hundarna!
Jag hade bestämt mig redan igår att jag skulle städa idag så det fick jag faktiskt gjort till slut även om det gick segt.
Sen så fick jag värderingen på huset med och det såg ganska bra ut om det verkligen hade varit så att det hade gått att sälja huset för den summan och att jag sedan hade fått minska mina lån med dom pengarna men nu ska ju hälften gå till dödsboet... Får man lust att kämpa? Svar nej.
 
På kvällen gick jag till hundrastgården med hundarna och kastade boll åt Sasha så hon fick springa ordentligt eftersom det inte blev någon långrunda idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0