Smidigt att beställa medicin på nätet!

*Innehåller annonslänk för Apoteket*
 
 
Jag fick ett infall på nyårsnatten och testade att beställa hem mina "sovtabletter" på Apoteket och dom kom redan idag och det bästa var att jag fick dom som var utskrivna och inget "billigare" ersättningsmärke.. behöver jag säga att dessa kostade precis lika mycket som ersättningsmedicinen gjorde med högkostnadskort?
Ersättningsmedicinen var dessutom svårare att somna på och jag blev segare dagen efter på dom.
 
 
Sen så kunde jag även ta ut 99kr till Paypal från Kundpanel.se idag!
Vill du också tjäna extrapengar genom att delta i korta undersökningar hos olika paneler så hittar du en lista här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0