älg och Corona!

*Innehåller annonslänk för cmore*

Igår morse såg jag ett rådjur och imorse fick vi stanna för en älg som stod på vägen och undrade vad det var frågan om..


Självklart så vände den på klöven och började springa när jag fått fram mobilen 😐

Den såg dock rätt rolig ut när den älgade iväg när den hörde ljudet ifrån svärsonens vrålåk då jag försiktigt gasade iväg.. Sasha hade nog gärna sprungit efter då hon stirrade så ögonen höll på att ploppa ut 😂

Idag har jag jobbat i hemtjänsten då jag blev omplacerad imorse och jag har åkt på dubbelbemanningar med en kille som gjort det mesta jobbet så det blev en soft dag.
Dock så hade jag ingen lunch med mig och vi får inte åka och handla i arbetskläder för att puckade människor tror att hemtjänstpersonalen smittar Corona... till er som tror det så kan jag bara upplysa er om att vi är garanterat renare än vad ni är. Punkt.

Efter jobbet hämtade jag hundarna och idag blev det ingen promenad då det regnade en massa... men Sasha tjatade till sig bollkastning i trädgården istället så hon är nöjd! Molly kunde sträcka sig till att trippa ut i trädgården och kissa sen vågade hon vägra göra något annat 🙂

Sedan så har jag målat en andra gång på sminkbordet och pallen så imorgon ska jag avgöra om det blir en omgång till eller om det får räcka.

För er som tröttnat på regn och rusk så hittar ni två fria veckor med Cmore 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0