chilimobil

*innehåller annons för Chilimobil*


Idag har jag jobbat på en ny avdelning igen och det gick bra! 
Sen så lyckades jag komma in i procapita för att skriva en test SBAR till chefen på hemtjänsten men jag lyckades låsa min inloggning när jag skulle testa det jag trode jag skrev första gången  så nu får det vänta till efter deligeringen på måndag 😂😂😂

Imorgon ska jag vara på kortis igen..

Efter jobbet så duschade jag hos Mickis i väntan på att Carl och Martin skulle komma hem ifrån Biltema med Mickis nya cykel, tanken var att jag skulle följa henne till jobbet med Sasha men Sasha ville hellre springa som en tok efter cykeln så vi får träna någon annan dag så hon fattar att det inte går att springa efter 😂

Nu är jag hemma och har hunnit måla en tredje omgång på sminkbordet så nu hoppas jag det är klart 🙂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0