Den 9e juli blir jag mormor!

*innehåller annons för Babyland*


Tänk nu är det bara en vecka kvar tills Nathalie får sin lilla Amadeus med planerat kejsarsnitt!
Om en vecka så kan jag alltså titulera mig mormor 😎
(Den vackra bilden har en kompis till Nathalie tagit.)

Idag har jag jobbat min första förmiddag av tre och hamnade på en avdelning för dementa som jag inte varit på innan men det gick bra förutom att jag har varit supertrött då jag inte kunde somna igår.. det blev bara fyra timmars sömn inatt men jag ska försöka somna tidigt ikväll.

Inte blev jag piggare av att nästan få hjärtat i halsgroppen då det stod en älg precis bredvid vägen vid ett tillfälle och så såg jag ytterligare en en stund senare på vägen till jobbet.

När jag hämtade hundarna i Furudal hos mickis så passade jag på att gå en 5km runda med Sasha innan vi åkte hem!
Nu ligger jag i sängen men kan inte sova än för hundarna ska ju ut en sista gång.

Imorgon blir det ett pass i hemtjänsten 🙂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0