en liten uppdate



Jag har jobbat kväll i hemtjänsten onsdag och torsdag så då slutar man 22.30 så det har inte blivit så mycket tid för att blogga.

I onsdags så hann jag med en runda på 4,5km med Sasha innan jobbet och då gick vi förbi dom här korna som är livsfarliga för att dom har bjällor runt halsen 😂 (iaf om man frågar sasha).
Igår så åkte jag ganska tidigt till Mickis för att duscha och äta frukost.

Idag så klev jag upp vid 9.30 och gjorde mig iordning och så åkte jag och hundarna till Mickis för att hjälpa henne lite medans Carl skulle fixa klart min bil men den blev inte klar idag heller...🙄
Men jag har iaf tvättat en 60 tvätt åt mig själv och diskat all deras disk och plockat en massa tillsammans med Mickis hemma hos dom. Sen så har vi färgat deras stolsöverdrag gråa men varken jag eller Mickis vet resultat än då hon åkte till jobbet och jag åkte hem 😉


När jag kom hem så gick jag en runda runt byn med hundarna och så hängde jag ut sängkläderna som jag tvättat i solen. Sen så har jag putsat alla fönster på nedre plan förutom två små på framsidan men dom tar jag imorgon om det är fint väder 🙂


Jag har även tagit ut 50kr från 

Denna panelen är den som jag tar ut mest pengar ifrån så den kan jag verkligen rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0