en ny avdelning och extrapengar!

Idag har jag jobbat på en ny avdelning igen och det gick bra. Efter jobbet så tog jag ut hundarna på "lilla rundan" som vi kallar den, den är ca. 1,5 km lång och konstigt nog den enda rundan som Molly frivilligt följer med på 😂

Sedan så har jag kastat boll med Sasha och även hoppat lite studdsmatta till hennes stora förtjusning 😊

Sen så var jag inne och pysslade och så kom jag på att det inte regnat på flera timmar så jag beslöt mig för att försöka klippa gräset!
Gräsklipparen gick lydigt igång..smakade på gräset och dog.. sen ville den inte mer så antar att det var för surt ute ändå 🙄
Jag gav upp iallafall och tog ut Sasha på en runda runt i byn istället och nu ligger jag i sängen. Imorgon ska jag vara på samma avdelning som idag!


Igår tog jag ut 52kr ifrån discshoppanelen!

En lista på paneler hittar ni under fliken *tjäna pengar* för jag kom inte på hur jag skulle länka dit i appen men ska klura på det en annan dag 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0