ena hallen är så gott som klar

*innehåller annons för Beijer bygg*



Idag har jag som sagt blivit anklagad för att ha gjort inbrott (se tidigare inlägg) och så har jag gått en runda runt Göringen med min "pitbull" och sedan så åkte jag till Mickis för att ladda telefonen och betala in mina räkningar.


När jag kom hem så ställde jag ut min nymålade pall i hallen och bättrade på lite vit färg på ställen där det blivit avskavt under flyttar och annat.


Pallen blev pricken över i precis som det var tänkt tycker jag 😉


Snygg koppelhängare eller hur?

Som ni ser så har jag taket kvar att fixa, men det har brunnit här i hallen så det kommer krävas ett nytt tak av något slag för det gick inte att få bort allt sot när vi försökte rengöra det för några år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0