Hittat kantareller!

*innehåller annons för gardenstore*

Idag lyckades jag få en rejäl sovmorgon och klev upp 10.30!
Jag gjorde mig iordning och så tog jag ut Sasha på en riktig långrunda på 7,7km och jag lyckades även med konststycket att fota mig själv istället för en utsikt över berg och med vattnet nere i dalen.. Så kan det gå när man har dåligt ljus på mobilen för att spara på batteriet 😂


Jag hittade kantareller!

Väl hemma så började det regna så idag har jag städat golven på ovanvåningen.


Efter att ha varit ut på en runda med hundarna så åkte jag till Mickis för att ladda telefonen och powerbanken.
Hon bjöd på tacos och vi pratade med Nathalie och lille Amadeus som fortfarande är kvar på bb.

Väl hemma så var väl tanken att börja fixa iordning ett sminkbord som jag hade tänkt att sälja iväg men hundarna var så uppspelta så det fick bli lite bollkastning i trädgården istället tills det dök upp en hund på vägen utanför och Molly försvann som en avlöning... så imorgon måste jag fixa staketet som lagt sig utefter vägen eftersom hon tydligen kommit på det nu. (Det är så vildvuxet där så hon har inte upptäckt det tidigare)


Ett glas rosé smakar gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0