Hunden hoppar studdsmatta!

*Innehåller annonslänk till Interflora*


Idag åkte jag till jobbet utan att veta vart jag skulle vara placerad, så jag åkte och bytte om på det boendet som vi ska vara på när vi är oplacerade men strax efter 7 så var det bara att byta om igen och åka till ett annat boende och där hamnade jag på en avdelning som jag varit på tidigare.
Dagen har varit fruktansvärt seg efter lunchen då jag knappt sovit inatt men förmiddagen gick fort iallafall.
Imorgon ska jag vara på en ny avdelning igen och förhoppningsvis så sover jag bättre inatt!

(Bilden på blommorna tog jag i min trädgård ikväll 🙂)

Efter jobbet så handlade jag lite åt Mickis och när jag kom till Furudal så tog jag ut Sasha på en 4,6km runda efter lite velande..  så idag fick jag ihop 8,2km med det jag gick på jobbet.

Väl hemma så fick hundarna mat och så fick dom busa lite i trädgården.


Sedan så målade jag sminkbordet och pallen som hör till en första omgång 👍
Efter det så lyckades jag lura med Molly på en liten runda ut i byn tillsammans med Sasha såklart.

Köp blommor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0