jag har polisanmält min granne!

*innehåller annonslänk till hallon*


Igår jobbade jag till kl. 16 den åkte jag till Mora och handlade en massa.. det var en efterlängtad lön kan jag lova då jag blev utan i juni!

När jag kom hem på kvällen så hann jag med att måla det stora fönstret i tvättstugan en omgång och jag har målat en omgång idag med så nu är det förhoppningsvis bara en strykning kvar!

Idag har jag varit hos Mickis och passat på att tvätta två tvättar så nu är tvättkorgen tom och så har jag ringt lite samtal.. bla. Så polisanmälde jag dom som hoppade på mig med anklagelser i söndags och så har jag ringt mina fd. Svärföräldrar om Dennis deklaration så nu vet som att jag har flyttat tillbaka med.
Det känns även skönt att ha ringt det där samtalet då ja gruvat mig för det i några veckor..

Sen så blev det en 4,6km runda med Sasha i regnet med innan jag åkte hem igen.

Nu sitter jag med tända ljus och äter naturgodis och tar ett glas vin 🙂

Sen så berättade Sabina som bara är 18 år men redan har jobb att hon kunnat ta ett mobilabonnemang hos 
hallon men hos alla andra leverantörer har hon fått nobben!
Det blev iaf en iPhone 11 pro max och det kostar bara ca. 700kr/månad med fria samtal/sms och 50gb surf som sparas om man inte hör av med den 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0