Jag kommer aldrig få ett svar..

*innehåller annons för brixo*


Den här veckan har jag bara fått jobba i hemtjänsten och jag börjar komma in i det nu med all skyddsutrustning och allt vad det innebär.. 
Att åka runt med bil och jobba är vackert kan jag lova och det verkar många turister med tycka för idag har det nog varit mer folk i Orsa än i Eskilstuna under rusning 😡
Man bah typ *åk hem?*
Jag har haft en handling nu tre dagar i rad och jag känner mig absolut inte bekväm med att trängas med folk i affären.. Orsa har ingen smitta i äldrevården men nu är det så mycket turister som anser att Corona tagit semester och struntar i avstånd osv.. så man blir som sagt lite obekväm.

Sen så har jag fått möta upp en ambulans hos en brukare och naturligtvis så är det en av killarna som var med när Dennis dog och det kändes som han kände igen mig.
Jag höll väl masken någorlunda men det kändes som jag skulle få en hjärnblödning när jag stod där och skulle förklara sen när dom åkt så fick jag lov att sitta en stund i bilen och försöka samla mig och på vägen till nästa besök fick jag kämpa mot tårarna då all ångest och minnen sköljde över mig..
Ibland har man bara lust att skrika och fråga varför och gärna fått ett svar!

Jag kommer aldrig få ett svar..


Ikväll har jag tänt en massa ljus för att få lite värme och det fungerar ganska bra men jag börjar bli lite less på att inte ha el faktiskt för tanken var ju att det skulle fungera eftersom det är varmt och sommar men så blev det ju inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0