Jag såg en björn!

*innehåller annons för matsmart*

Jag har haft en helt crazy dag idag 😂
Först så började dagen med att jag vaknade samma tid som jag brukar åka hemifrån så jag har förmodligen stängt av larmet i sömnen.. Jag slängde på mig kläder, borstade håret och fixade till ögonbrynen lite lätt sen kopplade jag hundarna som var fett förvirrade och undrade vad som stod på.. lastade in dom i bilen och börjar åka mot Furudal!

Halvvägs till Furudal så springer en björn sakta över vägen max 10 meter framför bilen!
Jag tjoar typ "what the fuck jag såg en björn Sasha!" Och sen typ "haha Dennis jag såg en björn nu är du avis där uppe va?".

Jag smälte inte synen av att äntligen fått se en björn i det fria fören bilen dog av soppatorsk 1km innan Furudal.. glömde tydligen att tanka igår.. haha trött?
Men som tur var så kom ju min snälla svärson till undsättning och räddade mig 😉

Sen var det bara att lämna hundarna hos Mickis och fara vidare mot Orsa och nej jag körde inte lagligt🙄
Jag är ändå rätt impad över att jag bara kom 20min för sent till jobbet och Idag var jag på en ny avdelning igen och det gick bra 👍
Nu är jag ledig i tre dagar och det ska bli så himla skönt!


När jag kom hem så gick jag en promenad med hundarna runt Dalfors och solen sken så fint tills vi klev innanför dörren för då kom regnet 😎

Dessutom så har jag blivit mormor idag åt en helt underbart söt liten Amadeus❤
Grattis Nathalie och Alexander!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0