köket

*innehåller annonslänkar för Beijer bygg & Solhem inredning*



Idag jobbar jag min tredje kväll och kommer vara på hemtjänsten ikväll igen. Igår var jag på kortis och där har vi bara fyra brukare just nu men det flöt på med jobb ändå och nu vet jag hur det är att behöva jobba med full Corona fundering med.. man känner sig rätt instängd med både munskydd och visir kan jag tala om. Sedan så tar det en väldans tid att behöva byta emellan varje brukare..

Nu har jag precis varit ute med Sasha på en 4,5 km runda och det var ganska bra promenadväder idag men lite tråkigt att det känns som höst ute.

Sen så börjar jag känna mig ganska klar med köket nu men det är lite småfix kvar som jag inte når upp till riktigt och så ska jag måla insidan av fönsterna och sen funderar jag på att lacka om skåpsluckorna till en ljusgrå nyans istället.


Förut så hade vi ett stort indiskt köksbord sån då lackade jag alla möbler och luckor i samma nyans men nu har jag ju bytt köksbord och stolar.


Vad tror ni om ljusgrått?


Luckorna ser ut så här!

Färg hittar du 
här och inredning hittar du 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0