lite bilder ifrån dagen!

*innehåller annons för Tryggkredit*



Idag gick jag upp klockan nio så ja skulle hinna med att få lite gjort här hemma!
Förmiddagen ägnade jag åt trädgården och har bland annat rensat fram alla stenar utanför ingången så nu är det bara stengången kvar som går upp till höger i bilden 🙂


Jag hittade Pelle och Molly tillsammans i sängen och det är första gången sedan vi flyttade 👍
Bäddat har Sasha gjort ni som undrar 😂


Sedan så blev det en lite längre tur med Sasha  på 5,5km runt Göringen.


Dessa stod bredvid det nedlagda järnvägsspåret.. man blir ju lite fundersam över hur det hamnade här?


Göringens gamla stationshus och vi står på den fd. Perrongen 🙂


Det var bra fart i forsen idag och Sasha älskar att dricka vattnet här men det är förmodligen för att det är rent..


Åt andra hållet🙂


Sedan så har jag börjat att fixa sminkbordet som jag ska sälja iväg men bilder på det kommer när jag är klar! Och nu är jag precis hemkommen ifrån Mickis där jag fått för mat och tagit en dusch 😎



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0