lite bilder ifrån dagen

*innehåller annons från Granngården*

Idag vaknade jag 7.30, så himla typiskt när jag verkligen längtade efter en sovmorgon!
 Men det var bara att kliva upp och ta tag i lite viktiga telefonsamtal och så gjorde jag mig iordning samtidigt som jag satt i telefonkö.


Vid 11 så åkte jag och Sasha till Mickis för att ladda telefonen och powerbanken (ganska drygt att behöva slösa bensin och tid för det faktiskt).
Det var marknad i Furudal så vi var ner på den och Carl köpte munkar 😂

När vi kom hem till Mickis igen så bjöd hon på "frukost" sen så åkte jag hem igen .

När jag kom hem så städade jag golven på hela nedervåningen och tanken är väl att ta övervåningen imorgon då det är fett jobbigt för ryggen att sopa golven. Sedan så blev det en skogsrunda med hundarna!


Sen så har jag klippt gräset idag!


Och så har jag rensat ogräs så ännu fler plattor kommit fram!


Molly höll koll vid grinden medans jag rensade ❤


Pelle hör en hund yla på min telefon 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0