man är ju inte sysslolös!

*innehåller annons för vetzoo*


Imorse stod det två rådjur utanför sovrumsfönstret och mumsade på mitt höga goda gräs 😉😂
Sasha höll på att spricka av upphetsning när dom travade iväg efter att hon skällt till på dom, sedan så letade hon rådjur på morgonpromenaden men nu verkar hon ha glömt bort dom!

Idag har jag jobbat på samma avdelning som igår och imorgon har jag ingen aning om vart jag hamnar än men det lär visa sig imorgon och dyker det inte upp något så får man gå runt på dom olika avdelningarna på ett av äldreboendena i Orsa så sysslolös kommer jag inte vara iallafall 😎.

Efter jobbet så passade jag på att ta en runda med Sasha på 4,5km och så åt jag och Mickis mat tillsammans. Jag passade även på att ta en dusch innan jag åkte hem!



Nu sitter jag i sängen med Pelle i knät och båda hundarna sover på varsin sida om oss och jag funderar på hur jag ska ta mig härifrån utan att störa Pelle då det är första gången han kommer och sover så här 😐

I helgen blir jag tredagarsledig och det ska bli så himla skönt!
Planen är att få massor gjort här hemma 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0