slut som artist!

*innehåller annonslänkar för apoteket & elskling*

I helgen har jag jobbat på hemtjänsten och sedan så har det blivit ganska sent hem ifrån Mickis både lördag och söndag så jag har inte gjort så mycket här hemma med än att försöka komma i säng någorlunda eftersom jag har varit väldigt trött.
Igår kväll tog jag en Lergigan
 så jag fick sova ordentligt eftersom jag var ledig idag så nu är jag utvilad igen 🙂

Idag har det ju regnat men jag har hunnit med att täta ett rör i badrummet och även börjat täta ett fönster och så har jag röjt lite på övervåningen så nu ska det bara sopas och skuras ordentligt där uppe så kan jag börja ställa iordning för gäster där också.


Sen så blev det en promenad med Sasha på 5km bla. Ut till vår fina badplats här i Dalfors 🙂
Vi lyckades faktiskt undvika regnet och fick tom. Lite sol ☀️

Sen kan jag säga så här att min högsta önskan just nu är EL!
För fy f*n Vad kallt vi har det inomhus nu! Inatt fick jag bädda extra med filtar fär att jag och hundarna skulle slippa frysa... dessvärre så tar det minst två löner till innan jag får el igen 🙄
Tanken var ju att det skulle vara sommar och varmt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0