Äntligen!

*innehåller annons för doktor.se*



Igår kväll så kom ju äntligen regnet!
Molly vägrade gå ut sista rundan och Sasha såg ut som om det var något väldigt stort fel som hade inträffat men gården utanför 😂

Idag så gick jag en runda på 3,5km med Sasha runt här i byn och sedan så har jag hunnit städa lite och även torkat rent möblerna i baren så jag kan ställa iordning där med glas och grejer.

Sen så har jag jobbat mitt första riktiga pass på hemtjänsten idag och förutom en massa strul med inloggningar och annat tekniskt så gick det jättebra och det känns roligt att vara igång och jobba igen!
Men herregud vad mycket det är att tänka på och hålla ordning på! Haha

På hemvägen körde jag förbi en jättestor älg som följde bilen men blicken  så länge jag kunde se, den funderade säkert på vad det var för vidunder som för förbi eftersom bilen låter så mycket😂

Min app vägrade låta mig ändra till vanligt text så ni får hålla till godo med tjockare 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0