ibland är det inte helt lätt utan el!

*innehåller annons för mekonomen*


Idag så var det ju lite kallare i luften så jag passade på att gå en 5,5km runda runt Göringen med Sasha.

 Sen så hade jag slut på batteri i mobilen och powerbanken var död så jag packade ihop lite tvätt och även så jag kunde passa på och ta en varm dusch hos Mickis. 

Jag har ju fortfarande ingen el och det lär väl dröja minst två månader innan jag får ihop pengarna till att få det påslaget igen.
Jag kan ju elda med för varmvatten men det har ju varit inbrott här när huset stod tomt och då försvann vedkapen och så behöver det sotas innan jag kan använda pannan igen.

Jag blev kvar hos Mickis hela eftermiddagen och vi lagade pannbiff, potatis och brunsås(hon kan nog leva på min brunsås och pannbiff tror jag😂).


Sen så tänkte jag bjuda på en bild på Carls snygga lagning av bilen eftersom jag vägrade köra den om det fanns risk att fronten skulle lossna igen och silvertejp på Carls bil kommer inte hända så då drar man i två skruvar istället och sätter snöre imellan 😉 


När jag kom hem så hängde jag tvätten och så tänkte jag kratta lite gräs på framsidan men då kom regnet! Så det blev lite innefix istället..
Jag passade på att tvätta en gardin till köket när jag var hos Mickis som jag hängde upp direkt och så tätade jag röret till handfatet i badrummet.

Och nu sitter jag här med ett glas vin och lyssnar på regnet 😊








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0