trasiga bilar kan man bli galen på!

*innehåller annonslänkar för ABS wheels och bythjul*

Jag har haft fullt upp men inskolning och bilar som går sönder + att jag försökt jobba hemma så mycket jag orkar så det blir ordning här!

Jag lånade ju en Volvo utav en kompis till mickis och carl och i tisdags började den låta en massa och då var frambromsarna helt slut på den så vi försökte få tag i en annan bil resten av dagen men det slutade med att jag fick ta Carls "racergolf".


Jag höll på att skämmas ihjäl igår när jag körde till jobbet klockan 06 eftersom den låter väldigt mycket så jag väckte väl halva Dalarna på vägen ^^.
Och idag när det var dax för ett kvällspass så tappade bilen fronten när jag backade ut...
Så det blev att sjukskriva sig eftersom jag stod utan bil och jag kände att psykbrytet var nära då även gräsklipparen jag köpte av carls kompis också har strulat!
Men nu håller iallafall carl och hans kompis på att fixa iordning min lilla peugeot så vi kan ställa på och förhoppningsvis går den igenom besiktningen.

Jag vet inte vart han har köpt fälgarna men andra snygga fälgar hittar du
här, och 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0