Husförsäljning!

*Innehåller annons för Smartasaker*
 
 
Hej hopp! Idag har jag städat och så har det varit auktion på huset som inte blev sålt vilket inte var helt oväntat.
Nu ska dom väl försöka en gång till antar jag för dom gör tydligen två försök och blir det inte sålt då så blir Dennis lån avskriva som jag har förstått det.
 
På eftermiddagen så lurade jag med Molly på en lite längre runda med Sasha. Molly går ju bara om hon har Sasha som dragplåster men idag så var hon ytterst tveksam till om det verkligen stod rätt till för hon kände inte igen sig och gick och tittade bakåt som om hon försökte minnas vägen ifall vi inte skulle hitta hem igen. 😉
 
 
Jag kunde även plocka ut ytterligare 50 kronor till Paypal ifrån Mobrogpanelen!
Vill du också tjäna extrapengar el. få presentkort så hittar du min lista över paneler här!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0