Effektiv kloklippare!

 
Idag fick jag hem den här kloslipen som ska vara väldigt effektiv och tyst men speciellt tyst var den inte om man jämför med en annan som jag har haft.
Den jag har haft tidigare var dock för svag så det hände inte så mycket med klorna så det ska bli spännande att testa denna som fått så bra recensioner.
 
Jag har introducerat hundarna lite idag genom att lägga den hos Sasha så hon fått nosa på den sedan så satte jag på den med locket på och drog den över kroppen på båda hundarna och det gillade dom och jag fick även fila lite på två av Mollys framklor utan att hon tyckte det var obekvämt men då fattade dock Sasha att denna pryl var livsfarlig så där tog det stopp... haha
 
Men det verkar som att den filar bättre än min förra iallafall så imorgon ska jag ta Mickis till hjälp och testa lite mer på Sashas klor.
Och med tanke på att det endast har funkat hos "hundfrissa/kloklippare" med Mollys klor så är det ju superbra att jag kom så långt idag så jag kunde fila lite på hennes klor utan att hon ens försökte bita mig 😊
Är det någon som har provat denna kloslip?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0