Gratis bil!

*Innehåller annons för icaförsäkring*
 
 
Jag är sämst på att blogga just nu men jag ska skärpa till mig 😉
 
Förra helgen var jag och Mickis i Eskilstuna igen för att hämta bilen som jag har fått av min snälle svärson Jack 🙂
 
 
Problemet var bara att någon idiot hade roat sig med att skära sönder höger framdäck (inget konstigt om man bor i Eskilstuna dock..)
Men efter många turer hit och dit då vi bla. inte fick loss reservdäcket som satt under bilen eftersom det inte fanns några verktyg och reservdäcket visade sig vara en tum större än övriga och dessutom helt tomt på luft.. så kunde vi efter ca. 3 timmar åka hem till Sabina och Jack för att fira lite Halloween!
 
Mickis kompis Philip hjälpte mig återigen med en bil och det är jag väldigt tacksam för 😊
nu efter en vecka så har jag äntligen fått hjälp av Carl att byta alla hjulen mellan mina två bilar så nu har den svarta fyra lika stora hjul haha..
 
Sen kan jag ju erkänna att jag har alltid sagt att jag kan byta däck själv men dessa rådde jag inte på en millimeter så ibland behöver man tyvärr en stark karl till hjälp 😂
(Vi får se om jag någonsin kommer erkänna att jag inte kan göra det själv 😉)
 
En väldigt förmånlig bilförsäkring hittar du här! (jag valde halvförsäkring inkl. trafikförsäkring och betalar bara 305kr).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0